星期五, 6月 13, 2008

市場先生私人強積金和永久組合最新情況

今日股市繼續下跌, 不過我已經無錢加碼買貨了. 呢幾日增持了一些股票, 所以永久組合有些改變, 另外, 今日收到銀行月供股票的交易結單, 最新情況如下:





月供股票組合暫時錄得帳面虧損, 不過其實係好事, 可以儲多些股, 拉低平均成本. 只要長遠股價向上, 期間有上落波幅並非壞事.

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

17 則留言:

  1. 請問先生你是幫襯哪間銀行做月供計劃?你的交易成本比我用的平很好.我發覺交易成本對整個組合表現影响很大.謝謝.

    回覆刪除
  2. 市場先生:

    我不得不佩服您!雖然這幾個月我差不多每天都看您的故事,但現在見到那些紅紅的數字,真的很不開心呀.然而您卻可以處之泰然,繼續收集,還說其實是好事,真使我驚訝!

    祝好!

    回覆刪除
  3. 回應jeff: 2百4十幾蚊的#2888渣打銀行, 值得一買.

    回應eddidos: 中銀香港, 月供15000蚊, 5隻股票, 收費50蚊.

    回應華華: 平常心面對手上持股股價下跌吧, 優質股票, 股價最終會向上.

    回覆刪除
  4. 先生:

    你對招行用3倍PB收購永隆有何意見?

    回覆刪除
  5. 如果長遠股價向上,月供股票期間的波幅甚至可以提高回報率呢....

    樂見其成!

    回覆刪除
  6. What's the reason(s) that you start to buy 2888?

    回覆刪除
  7. hi 先生
    想問下你對中鐵390的睇法如何?
    低處未算低?
    thanks

    回覆刪除
  8. 一個投資組合,有著紅紅的數字,為什麼要不開心?只要清楚自己的投資目的及策略就是了。

    月供股票主因長線看好,短期股價跌了,可以平價買多些,當然更好!

    www.redmonkey.hk

    回覆刪除
  9. 只是資金太少....
    又過了借tax loan 既黃金時機
    有月供既safety net 真好.

    回覆刪除
  10. 我欣賞筆者既耐性同埋buy and hold投資理念...我都係持有相同睇法...不過如果股市而家上落甘大,點解唔等大跌先分段入貨長hold?? 我覺得月供股票只係益左銀行

    比如我估中人壽08年三倍內涵值係28蚊,我三月中同埋上個禮拜大跌都有係28蚊樓下入貨, 平均價27蚊唔係好過你32蚊平均價咩??

    我同意短線買賣一定輸多贏少,不過都唔等於咩位都唔睇,因為撞正供個日大上咪買貴佐好多,拉勻都補唔番,係咪??

    回覆刪除
  11. 回應無名士: #2888係一間幾特別的英資銀行, 主力發展新興市場, 可以加入永久組合.

    回應John : 我比較喜歡1186中鐵建多過390中鐵. 中鐵建盈利比較集中於主要業務, 390比較分散. 而且中鐵建的股東資本回報率比較高.

    回應無名士: 月供股票和一筆過買股票係兩回事, 我兩樣都會做.

    回覆刪除
  12. This is BOC charging scheme for stock monthly investment.

    在同一計劃內,購入股票費用每次劃一為供款額的0.25%,最低收費為HK$50(已包括佣金、印花稅、交易徵費及交易處理費)。此外,更免收保管費及代收股東權益(例如股息)手續費,助您節省更多。

    Does it mean that BOC only charges HK$50 for total monthly investment amount under HK$20,000, no matter the number of stock invested?

    www.redmonkey.hk

    回覆刪除
  13. 回應紅猴: 中銀月供股票, 2萬蚊或以下, 最多5隻股票, 收費50蚊, 全包.

    回覆刪除
  14. Thanks. Much better than doing this in HSBC!

    www.redmonkey.hk

    回覆刪除
  15. Mr Market,

    Could you please share your excel with me?

    I've just started a monthly stock plan and your excel list is really useful!

    Thanks!

    Cari

    回覆刪除
  16. hello Mr Market!

    I have just started a monthly stock plan and your excel list is really useful!

    Can u please share with me?

    Thanks!

    Cari

    回覆刪除