星期二, 3月 25, 2008

回應老朋友CORY

對於2318平保, 我仍然樂觀, 我唔會理會短期股價的下跌, 我對平保未來盈利的前景仍然沒有失去信心. 記得今年1月22日, 匯豐股價當日最低跌到104蚊, 而當時我持有18111股匯豐, 佔我股票組合超過55%, 當時里昂發表研究報告,維持匯豐「沽售」評級,目標價由110元下調至80元, 唔止係里昂一間大行, 當時市場上大部分的言論都係睇淡匯豐, 匯豐簡直係票房毒藥, 當時持有匯豐幾乎係傻仔的代名詞(可能講得誇張左d). 不過, 我仍然好安心地持有18111股匯豐直到現在. 最近, 匯豐股價唔知點解忽然好強勢, 大市升佢就升, 大市跌佢就微跌甚至仲有微升.

唔好理會短期股價的下跌, 因為市場人士的情緒好難捉摸, 所以,唔好因為短期股價的下跌而灰心或者失去起初的信心, 安心和耐心地持有優秀企業的股票吧.

當日的網誌: http://mrmarketofhk.blogspot.com/2008/01/blog-post_25.html

台灣yahoo: http://tw.myblog.yahoo.com/mr-market/
新浪Sina: http://graham_choi2003.mysinablog.com/
香港yahoo: http://hk.myblog.yahoo.com/mr-market/

8 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 同意,我記得當日我兩次於$110 以下買入匯控都有好多人話我傻仔,仲同我講股價會跌穿$100 , 現在佢地既睇發又唔同,所以市場人士的情緒真係好難捉摸 !

    回覆刪除
  3. 回應Cory : 正如當日次按風暴正烈的時候, 我仍然將超過一半流動資產持有匯豐, 俾人笑傻仔, 或者好心勸告早日跳船一樣, 留低股票在手唔沽係需要勇氣的.

    回覆刪除
  4. 呢幾日倫敦的收市價會用來決定以股代息的換股價。印象中,多數個價都係呢幾日比較強勢,攪到換股價被抽高,以股代息就換少左股票。過左呢五日之後,個股價就會回落。 印象中,幾次都係咁! [只係印象同埋感覺,係有少少陰謀論,而且本人並無查證過!]

    回覆刪除
  5. 市場先生,請問招商銀行(3968.HK)現價值得買入嗎﹖還有,已看了你很久,現在很少見你放你的投資表。

    本人也做了一個金融投資Blog.
    請多多指教和支持。

    http://ecmoneyblog.blogspot.com

    回覆刪除
  6. When will we receive the HSBC dividend ? i think it is last week. However, I am still waiting.

    回覆刪除
  7. big ox,

    業績報告有講︰是項股息將於2008 年5月7日派予於2008 年3 月25 日名列股東名冊之股東,並附有以股代息選擇。

    回覆刪除
  8. 回應亦易: 我覺得現價我永久組合成員都入得過, 包括5, 945, 2318, 2628, 3328, 3968.

    回應番薯仔: 多謝代答.

    回覆刪除